تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
بسمه تعالى: میزان در ضمان این است که یکى از دو طرف اقوى بوده و عرفاً تلف به او منسوب باشد بنابراین مى توان بین عیب مخفى که نیاز به گفتن به مشترى دارد و عیب غیر مخفى که چنین حالتى ندارد فرق گذاشت که در صورت اول بایع ضامن است ولى در دوم خریدار ضامن است، در هر صورت، جنایت یادشده عمد محسوب نمى شود. والله العالم منبع: استفتائات، آیت الله العظمى سبحانى (دام ظله)، جلد دوم، قم: مؤسسه امام صادق (علیه السلام)، 1390. .
راسخون
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.