تخمین زمان مطالعه: 1 دقیقه
اگر بر اثر جهل به مسأله، يا جهت ديگرى، گمان كند كه حجّ تمتّع بر عمره تمتّع مقدّم است، و به هنگام احرام، نيّت حجّ تمتّع كند، وقصد داشته باشد پس از احرام به عرفات و مشعر برود و مناسك حجّ تمتّع را انجام دهد، سپس عمره را بجا آورد، بنابر احتياط واجب احرام او باطل است، و بايد در ميقات دوباره محرم شود، و اگر از ميقات عبور كرده، بايد در صورت امكان به ميقات برگردد و در آنجا محرم شود، و اگر امكان بازگشت به ميقات نيست، از همانجا كه هست محرم مىشود، و اگر وارد حرم شده و توجّه به مسأله پيدا كرده، بايد در صورت امكان از حرم خارج شود و محرم گردد، و گرنه در همانجا احرام مىبندد، و اعمال او صحيح است. .
پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی
تماس با ما
آدرس : آزمايشگاه داده کاوي و پردازش تصوير، دانشکده مهندسي کامپيوتر، دانشگاه صنعتي شاهرود
09111169156
info@parsaqa.com
حامیان
همكاران ما
کلیه حقوق این سامانه متعلق به عموم محققین عالم تشیع است.